Na jakie modele telefonów oferujecie obudowy z nadrukiem? 




Jak składać zamówienia?
Znajdź produkt w sklepie. W tym celu skorzystaj z wyszukiwarki produktów w górnej części ekranu lub wyszukaj produkt w odpowiedniej kategorii. Wybierz atrybut produktu (model telefonu, kolor, etc). Dodaj produkt do koszyka, a następnie przejdź do realizacji zamówienia lub kontynuuj zakupy.

Podaj dane niezbędne do realizacji zamówienia: sposób dostawy i płatności, dane zamawiającego, dane do dostawy.
Złóż zamówienie. Jeżeli wybrałeś opcję płatności PayU, zostaniesz przekierowany do systemu elektronicznych płatności lub w przypadku płatności zwykłym przelewem, otrzymasz numer rachunu oraz nazwę odbiorcy płatności. Jeżeli wybrałeś opcję płatności za pobraniem, zamówienie zostanie przekazane do realizacji, a płatność uregulujesz przy odbiorze przesyłki.


Jakie są koszty wysyłki?

Kosz wysyłki różni się od wybranej metody dostarczenia. Poniżej znajduje się nasz aktualny cennik:

List polecony ekonomiczny:
Zamówienie do 30 zł - 5 zł
Zamówienie od 30 zł do 60 zł - 3 zł 
Zamówienie od 60  - przesyłka darmowa  

List polecony priorytetowy:
Zamówienie do 30 zł - 8 zł
Zamówienie od 30 zł do 60 zł - 6 zł 
Zamówienie od 60 zł - przesyłka darmowa

PACZKOMATY INPOST - 12 zł 

KURIER INPOST - 14,99 zł 

KURIER INPOST - POBRANIE - 20 zł 

gratisowe przesyłki:
powyżej 60zł - list ekonomiczny
powyżej 100zł - list polecony priorytetowy
powyżej 150 - paczkomat / UPS

Odbiór osobisty po przedpłacie jest darmowy. Ceny obowiązują przesyłki na terenie Polski.


Czy wysyłacie zamówienia za granicę? Tak, realizujemy dla Państwa wysyłkę za granicę. W celu ustalenia kosztów prosimy o kontakt mail: [email protected]


Jaki jest termin realizacji zamówień? Termin realizacji zamówień to 2-3 dni robocze od daty zaksięgowania należności na koncie. Bez obaw, dokładamy wszelki starań, by czas realizacji skrócić do minimum. Przybliżony czas doręczenia przez przewoźnika podawany jest w Formularzu zamówienia.
Jeżeli zależy Ci na szybkiej realizacji zamówienia prześlij nam dodatkowo potwierdzenie transakcji na nasz adres kontaktowy: [email protected]


W jaki sposób mogę zapłacić za zamówienie? Oferujemy trzy możliwości:
- Przelew bankowy;
- Płatność przez PayU;
- Płarność przy odbiorze


Jak długo czekacie na zapłatę za zamówienie? Na wpłatę czekamy 7 dni kalendarzowych. Po upłynięciu tego czasu zamówienie zostanie anulowane.
PAMIĘTAJ!
Nieodebranie przesyłki płatnej za pobraniem skutkuje wysłaniem do Kupującego Wezwania do Zapłaty.
Na kwotę wezwania składają się:

  • poniesiony koszt wysyłki wybrany podczas składania zamówienia (x zł)
  • poniesiony koszt zwrotu niepodjętej w terminie przesyłki do nadawcy (x zł)
  • koszt wysłania niniejszego wezwania do zapłaty (x zł)

Brak spłaty wyżej określonej należności w wyznaczonym terminie spowoduje skierowanie sprawy na drogę postępowania sądowego, a następnie egzekucyjnego, co znacznie zwiększy dochodzoną należność (koszty sądowe i egzekucyjne, koszty zastępstwa procesowego pełnomocnika).


W jaki sposób mogę śledzić losy mojej przesyłki? Dzień po wysyłce towaru otrzymasz numer nadania przesyłki wraz z linkiem umożliwiającym śledzenie przesyłki na stronie przewoźnika. Numer śledzenia dostępny jest także po zalogowaniu się na konto.


Otrzymałem wadliwy towar. Co dalej? Wyślij nam maila na adres [email protected] powołując się na numer zamówienia oraz podając powód reklamacji. Skontaktujemy się z Tobą niezwłocznie w celu dalszego wyjaśnienia reklamacji


Czy mogę zwrócić zakupiony towar? Wszystkie obudowy z nadrukiem wykonywane są na specjalne zamówienia klienta. Po zaksięgowaniu wpłaty lub po wybraniu płatnosci przy odbiorze przystępujemy do realizacji zamówienia. Jest to towar wykonany według indywidualnych potrzeb klienta, z tego powodu nie podlega zwrotom. Pozostałe artykuły, które są dostępne w naszym sklepie, możesz zwrócić na podstawie Praw Konsumenta. Pamiętaj by wraz z towarem odesłać nam dowód zakupu (paragon) oraz pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy kupna zawartej na odległość.


Jak długo trwa okres gwarancyjny na produkty zakupione w Trendmania.pl? Na każdy produkt zakupiony otrzymujesz 24 miesięczną gwarancję. Gwarancja obejmuje wady fabryczne, natomiast nie obejmuje defektów powstałych na skutek niewłaściwego używania towaru. Pamiętaj o tym by zachować paragon lub potwierdzenie dokonania zakupów w naszym sklepie.